zaterdag 3 mei 2014

Blogcandy

Goedenavond ,

Vandaag starten we weer een nieuwe  Blogcandy.
 
 De winnaar mag voor 50 euro shoppen in zijn of haar favoriete hobbywinkel!
                                                                                           

http://het-hobbyjournaal.blogspot.nl/

                                Wat moet je doen om kans te maken deze prachtige prijs te winnen?
 
1.Je bent in het bezit van een blog
2. Je bent of wordt volger van deze blog.
3.Je plaatst het Hobbyjournaal logo op je eigen blog met de link naar deze blog.
4. Je laat een berichtje achter en je plaats de link van je blog via de link onderaan dit bericht.

De Candy sluit 11 Mei op 23.55 uur
Een kortere periode dan jullie gewend zijn, dit doen we omdat voortaan de winnaars een plekje in het Hobbyjournaal krijgen met de gewonnen creatie van de challenge.
 De winnaar wordt via Random gekozen.
 
Heel veel succes allemaal!
 

57 opmerkingen:

  1. Hallo,

    Wat tof deze candy en ik doe weer graag mee!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie candy! Daar doe ik graag eens aan mee... Fijn weekend, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige Candy, doe graag mee hoor!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Natuurlijk doe ik weer mee aan deze gave candy, wat een geweldige prijs,
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oe spannend :D wat een moie candy zeg. Daar wil ik wel een gokje op wagen hihi
    lieve groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo natuurlijk probeer ik het weer dit is echt een gave candy. Succes allemaal.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super candy ik weet wel wat ik zou willen kopen ;) xx Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Owww wat super leuke candy is dit! Ik doe graag mee en heb alle stappen al gevolgd.
    Dankjewel voor deze kans.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een gave candy hier doe ik graag aan mee groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. tof zo 'n candy ik doe graag mee
    grtjs lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Supergaaf is deze candy! Dit wil je toch zeker graag winnen.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, wat een leuke candy. Ik doe maar wat graag mee.

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een pracht van een candy. geweldig.
    doe graag mee.
    dank je wel voor deze kans.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk, dat jullie een candy gaan verloten. Ik doe natuurlijk graag mee. I keep my fingers crossed.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ah. Hier droom ik van wat een candy! Geweldig. Groeten Nelleke l

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een gave Candy dat wil toch iedereen winnen.
    Ik doe dolgraag mee
    Groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een en super candy. IK doe graag mee. Want het lijkt me wel wat om dit te winnen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Fab candy! Thank for the chance.
    Helena x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoe gaaf is dit, wie wil dat nou niet winnen, helemaal super en ik waag dan ook graag een kansje. Succes voor iedereen :-)
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoe super is dit nou weer...geweldige candy! Ik wil graag een gokje wagen.
    Nu duimen met z'n allen! Bedankt voor deze kans. Volger ben ik al een poosje.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Geweldig, wat een Candy, daar wil ik graag aan mee doen.
    Fijn weekend, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dit is echt een super-candy ! Hier doe ik graag aan mee.
    Mijn blog vind je op:
    http://dianascardscatsandmore.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wow, wat een gave candy!
    Natuurlijk wil ik graag een gokje wagen, wie wil dat nou niet.
    Zou fantastisch zijn om deze prijs te winnen!

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi,

    Wauw, toffe candy, natuurlijk doe ik graag mee.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Superleuke candy. Ik doe graag mee.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een gave Candy is dit weer. Hier doe ik super graag aan mee!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een super gave Candy is dit weer!! Ik doe er graag aan mee.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dat is een superleuke candy.
    Ik doe graag mee met de verloting.
    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een fantastische candy weer, ik doe graag mee.
    Gr. Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Leuk dat we allemaal de kans krijgen om deel te nemen aan deze super gave candy. Ik ben dol op deze 'snoepjes'.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Waauw wat een leuke candy, ik doe graag mee!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Leuk zo'n candy ! Ik waag een kansje
    gr
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een super leuke Candy! Ik doe graag mee. Fijne dag allemaal.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wie wil dat nu niet winnen? Ik waag weer graag een gokje.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Alweer zo'n gave candy! Bedankt voor deze mooie kans en ook ik doe graag weer een keer mee!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Dat is gaaf!! Weer eens wat nieuwe spullen aanschaffen en verder ontwikkelen in het kaarten maken!
    Ik doe heel graag mee!

    groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een super gave candy, ik doe graag mee
    gr linda dekker

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Super deze candy, ik wil wel een gokje wagen.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een schitterende candy!
    Ik doe hier graag aan mee!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ook dit is weer een leuke candy, ik doe graag mee.
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een gave candy, wie wil heir nu geen gokje op wagen. Ik wel hoor, dus bij deze waag ik graag een kansje.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een super candy, wat zijn wij toch steeds bofferds, dat we zulke prachtige prijzen kunnen winnen, Toppie hoor!
    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Woooow Wat een super candy, dus ook ik wil graag een kansje wagen. Kan ik misschien wat van mijn verlanglijstje af halen. Hartelijk bedankt voor deze kans.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat een fijne candy, ik wil hier graag aan meedoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat geweldig leuk zo'n candy ik doe heel graag mee.
    Groetjes Sietie.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Leuk weer een candy. Ik doe graag mee en wens een ieder succes toe!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat een Geweldig leuke Candy!
    Ik doe graag mee om een kansje te maken op deze prachtige prijs.
    Dank je wel voor deze kans.
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Whowwww, dat is nog eens een candy waar iedereen wel oren naar heeft.
    Geweldig, dus ik laat deze kans dan ook echt niet voorbij gaan. SUPER!!!

    groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Dit is nog eens een geweldige candy zeg. Natuurlijk doe ik daar graag aan mee. Alvast bedankt voor de kans die jullie ons hier geven om zo'n bon te winnen.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Dit is een super leuke candy daar doe ik graag aan mee.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Natuurlijk doe ik ook weer graag mee met deze leuke candy!
    Fijn weekend allemaal
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Wat een prachtige Candy,
    Daar wil ik op de valreep graag aan mee doen.
    Groetjes Marcelle

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Wat een geweldige candy!

    Ik doe graag mee!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Ik ben misschien wel wat aan de late kant, maar toch nog op tijd.
    Een vrijgevige Candy, daar wil ik ook wel een kansje voor wagen.
    Succes aan iedereen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen