vrijdag 22 juli 2016

Weekend Candy

Goedemorgen,
 Het is alweer  vrijdag en dus tijd voor de Candy.
 Dit weekend maak je kans op: 
Hobbyjournaal set 137.
 
Hobbyjournaal staat in het teken van de fantastische nieuwe collectie van Precious Marieke Spirit of Christmas. Maar ook de Butterfly collectie van Yvonne Creations komt aan bod. En natuurlijk de prachtige knipvellen van Amy Design, Jeanine' s Art en Studio Mârtaré. Verder leuke items van onder meer Marianne Design, JEJE, Nellie Snellen en Leane Creatief.

Bij aankoop van Hobbyjournaal 137 krijg je knipvel CD10733-13701 uit de Spirit of Christmas collectie gratis. Ook vind je een bon waarmee je Spirited Birds Die (PM10070) met € 1,- korting aan kunt schaffen. Bij aankoop van de Snowflake Border Die (PM10068) is HJ137 en het knipvel helemaal gratis!
De winnaar krijgt het HJ137, de Snowflake Border en het gratis knipvel.
 
 
Wat moet je doen om een kans te maken op de prijs? 
Je moet een eigen blog hebben
om mee te kunnen doen.
* Je bent een volger van ons blog.  
* Laat een reactie achter onder dit bericht.
      * Zet de foto met een link naar deze blog bovenaan op je eigen blog
* Plaats je naam en blog via de link  onder dit bericht. 
De Candy sluit a.s. zondag om 23.55 uur.
 



27 opmerkingen:

  1. Wij kijken iedere week weer uit naar de candy van het hobbyjournaal want ze zijn altijd prachtig. Dit is ook weer zo'n geweldig cadeau. We doen graag wee mee. We zullen zien. Bedankt voor de kans. Groeten Martje en Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave prijs weer, ik doe graag mee!!!
    Dank voor deze kans.
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave candy weer, er zit zoveel moois in...daar doe ik weer heeeeel graag aan mee...bedankt voor de kans om mee te doen

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige Candy! Doe graag mee!
    Fijn weekend,
    Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige borderstans, en in het HJ vind je altijd zoveel leuke ideetjes! Dank voor deze nieuwe weekendcandy! Altijd iemand reuzeblij!
    fijn weekend!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thanks for the chance to win this wonderful candy.
    Have a lovely weekend.
    Groetjes, Valerija

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer een gave candy met een prachtige stans, waag wederom een gokje...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gave candy is dit weer!! En wat een schitterende stans!!Daar wil ik graag een kansje voor wagen!!
    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk cadeau om te winnen.
    Ik doe graag weer mee
    Fijne dag, groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke candy.
    Doe graag weer mee.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is de weekendcandy weer leuk deze keer. Lekker lezen in het hobbyjournaal en een prachtige die.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gave Candy.geven jullie weg....daar doe ik heel graag aan mee!Het is een heerlijk blad!
    Groetjes en bedankt voor deze kans,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie candy.
    Ik doe weer een gokje.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke candy,ik doe weer graag mee.
    Bedankt voor deze kans.
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een superleuke candy weer, bedankt Hobbyjournaal, ik loot graag mee, groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. thank you for the chance to win this beautiful candy! will post to my blog side bar. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk! het hobbyjournaal komt weer uit. Ik kijk er naar uit en natuurlijk is het leuk om dit mooie blad te winnen. Fijn weekend!
    groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik doe ook weer graag mee met deze mooie candy.
    Groetjes en prettig weeken.
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Te gekke Candy! Ik doe graag mee!
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige Candy. Ik doe graag mee en heb 'm ook op mijn blog gedeeld. Ik wens het hele team van Hobbyjournaal en ook alle lezers een fijn weekend.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Vielen Dank für das tolle Candy.

    Gruß BAstelfeti

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk weer hoor deze Candy, ik ben net afgelopen week in onze vakantie aan de slag gegaan met een eerder hobbyjournaal dat ik ook hier won. Verschillende leuke borduurpatroontjes hieruit gebruikt. Maar dit is ook weer super....en wat zit er een mooie mal bij zeg. Prachtig.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke candy weer deze week genoeg materiaal om de komende vakantie
    weken te vullen. Ik doe graag weer mee en waag een gokje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een heel mooie weekend candy weer met een prachtige sterrenmal erbij, en mooi materiaal. Ik doe weer graag mee hoor!!
    lieve groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Net terug van vakantie, net op tijd om nog mee te doen met deze prachtige candy.
    Zou een erg leuk welkom thuis presentje zijn als ik deze mocht winnen.
    Succes allemaal.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Thank you so much for the chance to win this great candy.
    Have a great day,
    Tina Z.(treebug)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Op het nippertje kan ik nog meedoen aan de weekendcandy, allemaal door het mooie weer, maar toch nog gelukt, want deze super candy wil ik niet missen.
    Groetjes van Marian,

    BeantwoordenVerwijderen